¨

Söndag.

hejsan! som ni ser har det skett en liten förändring här på bloggen när det gäller designen. Och det är snälla camilla som fixat det!:D tacktacktack!

Uppdateringen har väl inte vart i världsklass om man nu ska uttrycka sig, men åh andra sidan när är den de? ne precis, aldrig. Ska iallafall försöka bli bättre med bloggandet nu när skolan drar igång.
Har haft ett så himla fint sommarlov och känns tråkigt att det nu är slut, men på något sätt känns det skönt att kunna komma tillbaka till det vanliga igen, och sedan att få träffa alla kompisarna man inte sett på hela sommaren. En sak som är säker är iallfall att jag nu ska ta tag i min träning igen och försöka nå de målen jag satt upp, sedan bli åtminstonde lite nyttigare än vad jag vart denna sommaren och sist men inte minst lägga ner mycket av min tid på skolan.

Idag har jag iallafall inte gjort många knop. Vaknade upp bredvid världens finaste, åt lite och sedan drog jag mig hemåt. Satt mig ner och plugga lite historia, men tillslut orkade jag verkligen inte mer så jag bestämde mig för att göra iordning på mitt rum! (Händer nog en gång om året) Plockade upp allting jag hade på golvet, dammsög, bytte sängkläder, tvättade mitt lilla fönster, speglar och tavlor. Satt även upp lite foton och pyntade till med lite nya ljus och grejer! Blev riktigt fint för att vara mig, good work! Nu har jag precis duschat och fixat naglarna, ska även strax lägga fram kläder inför imorgon!

Hoppas ni haft ett fint sommarlov så hörs vi, puss!:D



ibland saknar man trots allt jb tiden, eller framför allt mina underbara tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0