¨

Öland

hejsan! hoppas allt är bra med er? med mig är det toppen! sitter på hotellet och funderar på hur jag ska göra med mitt hår, hmm.. har iallafall beställt tid hos frisören och antar att jag är illa tvungen att klippa av mycket utav håret eftersom det var mer än ett år sedan jag klippte mig senaste.. är iallafall lite inne på att göra håret mörkt igen, sedan får vi se!

idag har iallafall jag och pappa vart på öland, så himla fint! vi har badat på böda sand, en 1,5 mil lång sandstrand, så underbart! vi har även hunnit med att kolla lite i affärer och äta massa gott! hittade även en vit blus från monrow som jag blev helt kär i! På vägen tillbaka till hotellet tog vi oss en sväng in till kalmar och kikade en snabbis. Nu sitter jag här och är helt slut, har precis duschat så ska snart hoppa ner i den sköna sängen. Imorgon bär det av hemåt igen, ska bli skönt att få komma hem också! Har så himla mycket jag måste hinna med innan skolan drar igång. Menmen, nu ser sängen väldigt lockande ut! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuuud vad fin design!!

2011-08-20 @ 15:17:32
Postat av: Emilia!

Oj glömde namn! :D

2011-08-20 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0